16.03.2010 г.

Ехооооо, Google, кажи какво стана с Dir.bg!?!

Задавам си един въпрос - ЗАЩО ТАКА ТИХО СЕ СПОМЕНА ЗА ПОЖАРА НА DIR-А?
Само на мен ли ми се струва тихо или другите се правят, че не ползват DIR, или
има по-сериозна причина?
Вчера даже писах в Google, за да видя кой е отразил новината, защото или не съм гледала новини по тв, или не бяха казали нищо. Не твърдя, защото не съм с пеленгатори и да не пропускам, но пък ми се струва твъъъърде тихо. 
Вие с какво заменихте Dir.bg? Къде четете това, което ви интересува? И нещо повече за този пожар някой знае ли? 

2 коментара:

  1. Ирис Крилатска16 март 2010 г. в 16:49

    Една приятелка на моя колежка (малко сложно стана) каза, че пожарът си е най-обикновен, не се съмняват за нещо друго, или поне не казват. Аз също ползвам ежедневно и непрекъснато dir.bg и ми липсва. Дано бързо да се оправят нещата.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря. Аз се чудя защо не го споменаха, просто не го чух никъде...този пожар...

    ОтговорИзтриване