15.03.2010 г.

Изпълнителна е... (Стоичков най-добре ще го каже)

Няколко пъти са ме определяли като "изпълнителна". Може би първия път не съм се впечатлила, а ако съм била малка, сигурно и съм се зарадвала.
Само че днес, когато съм вече голяма :),
искам да обясня.
Не съм изпълнителна, а взискателна. А за да си взискателен към другите, най-напред си взискателен към себе си. Така че когато правя нещо, за което са ме помолили или за което сме говорили с някого, то е защото бих искала да бъде така и аз когато помоля. Бих искала да получа същото. И те, другите, да изпълнят това, за което сме говорили, за което съм помолила. И ако може в срока, за който сме говорили или съм помолила. А не за... някой друг път. Eто това е всичко.
Простичко, но не се разбира.
Кой знае защо?

3 коментара:

  1. Абсолютно разбираемо е.
    Явно някои са с банани в ушите .

    ОтговорИзтриване
  2. Bla, още не съм разбрала със сигурност, дали предпочитам порядъчен интелектуализъм или вулгарна поп-култура, но ще се пробвам да следвам блога ти, пък ако не следвам посоката, вратата ми е обяснено къде е :)))

    ОтговорИзтриване