10.03.2010 г.

Защо да плащаме?

Ето сега пък ще защитя Дянков. В ролята му на обикновен гражданин, а не на министър обаче.
Не си бил плащал здравните осигуровки 9 години. Ами съвсем правилно. Защо пък да си ги плаща?
За да поддържа пирамидата, наречена "здравна каса"? За да си доплаща почти всичко, което се наложи да "лекува"?
Ето какво се получава - от една страна министър Дянков предлага увеличение на здравната осигуровка, но всъщност не го предлага той, а просто такъв е коловозът, по който вървим. От друга страна обаче гражданинът Дянков не си бил плащал осигуровките цели 9 години, защото, според мен, не вярва, че това му е необходимо. Това са едни пари,които даваме,без да получаваме нищо в замяна.
Освен това, тъй като съм си плащала и сама здравните осигуровки, и понякога съм закъснявала с месец-два, съм била принудена да слушам мрънканията на личния си лекар, че трябва веднага да си платя, защото не може така, при него идват уведомления, че съм с неплатени осигуровки или с прекъснати здравноосигурителни права и той е наясно със ситуацията. Същият ми личен лекар, който не ме беше виждал 7 или 8 години, който не ме беше потърсил за нито един профилактичен преглед. И тъй като на мен не ми се беше налагало, Слава Богу!, не се бяхме виждали дълго, но въпреки това той си е получавал всичките пари за мен. И същият този лекар, когато се наложи да отида за едно медицинско, първото, което ми каза, беше, че трябва да си платя осигуровките, защото съм закъсняла.
Ето това е положението. Не е въпросът, че не си плащаме. Въпросът е ЗАЩО ДА СИ ПЛАЩАМЕ? Искам отговор на този въпрос, ако може. А не да ме занимават само с това колко, кога, къде и какво ще ми направят, ако не си платя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар