26.10.2010 г.

Индиански имена "Оставящият пари" и "Гледащата си кефа"

Обикновено сутрин като отворя очи, на леглото ми няма пари, но в събота сутринта се получи точно така. Отварям очи и що да видя - една банкнота! Полу сгъната, полу достатъчна - седи до мен. "Ехааа - казвам си в просъница, - ако бях на надница, колко ли щях да получавам?!" После станах, взех банкнотата и /вече не в просъница/ повторих за кой ли път: " Писна ми!"

Според мъжа ми - "Оставящият пари"- аз, принципно, летя в небесата, живея си живота, гледам си кефа и крайно време било да започна да...  мисля /!?!/. Поради това неговата глава не спира да пуши, на неговия з....к се пече яйце, него го чакат всички и всичко... Той има и други крилати фрази, но най-често използва тези. 
Въпросът е, че наистина става досадно. А след "досадно", както дочух да споменават в един тийнейджърски филм, настъпвала "смъртта". Ха! Е, вероятно настъпва след като се съберат всичките накуп -  да нямаш апетит,  да не ти е интересно, да ти е скучно и досадно едновременно. Тогава, така да се каже - умираш.  Или умира връзката. Проблемът е семеен, междусъпружен, вътрешнобрачен. Вбесява ме обаче. В един момент започваш да възприемаш т.нар. си "половинка" като враг. Не знам, дали има семейство, което да е пропуснало този момент, но аз явно се намирам в някакъв подобен  етап сега. Това с индианските имена не е смешно. То е факт. Имаме си роли. И в другите семейства, предполагам, е така. Най-обобщените образи, естествено са на доброто и лошото ченге, но аз се старая да използвам чувството си за хумор, за да не пресъхне. Пресъхне ли и то, спукана ми е вазичката. Всъщност като се замисля, мъжът ми сигурно има право, малко, но има. Аз това и исках да постигна. Исках да бъда реализиран хедонист. Първоначално бях скрит, непроявен в практиката, така да се каже, но постепенно изявите на моя хедонизъм добиха реални измерения и взеха да правят впечатление. Тогава мъжът ми започна да вика: "Хедонист, хедонист, ама аз да не съм индианец! Хайде сега!" И така спонтанно ми хрумна идеята за индианските имена. Първо се роди моето, естествено - "гледащата си кефа", но и неговото не е зле "оставящият пари". 

П.Р.Като прочетох сега написаното, просто не разбирам защо изобщо повдигнах въпроса?!? Такъв страхотен тандем, а?

1 коментар:

  1. Ирис Крилатска26 октомври 2010 г. в 15:33

    Гледай си кефа!Това е най-доброто, което можеш да направиш.Всяко семейство минава през това. Ето какво ми се случи - бяхме с Ливия и Иван на кафето до един тенискорт. И някакви мъже говореха затова, че жената като живее при теб ти струва много по-скъпо, отколкото като не живеете заедно. Мъжете не обичат жена да им харчи парите - това е, приеми го. И да имат много пари пак не обичат, освен когато се фукат. Обичат да се фукат с парите си, но не обичат да им се харчат същите тези пари. Никой не казва: "Харчи, обичам те!" Няма такъв!

    ОтговорИзтриване