10.10.2010 г.

Up - with me

Два филма гледах този уикенд. "Ех" и "Истинска измама" /Knight and Day/.
„ЕХ” ме разсмиваше, заради клишетата в любовта и брака, заради бързия италиански, който отдавна не бях чувала - музика за спомените ми... Ако случайно сте забравили, "бракът е най-голямата грешка, която човек може да направи на тази земя, защото рано или късно го кара да страда като куче" ... Дааа! А любовта? "Научно е доказано, че романтичната и страстна любов свършва след по-малко от 1000 дни след първата целувка". Така е, но нали не си мислите, че точно италианците ще направят филм срещу брака и любовта, ако двете имат нещо общо все пак :))))) "Животът е такъв... – казва една от героините, - мъжете идват и си отиват, истинските приятели остават...”





Добавяне на изображение
Добавяне на видеофайл
Премахване на форматирането на избрания текст





 























"Истинска измама” е друга история. Там животът е ... Том Круз. Най-накрая ми стана ясно защо мисията е все ... възможна. Може и да е студен, безсърдечен, нисък, но пък си го бива на мотор, покрив и мост. А Камерън Диас ми е от любимките. Харесвам я отдавна. Двамата се справят особено добре, когато прелитат с мотора над трамваи и мерцедеси /искам и аз така да прелитам или поне един от тези мерцедеси/, когато ги гонят биковете /това особено ме зарадва, но не го искам/, както и когато се търкалят на брега на океана.../това вече кой не го иска!/ Обаче тя казва репликите за секса много по-добре от него. Той нещо...
Искам да е вярно това – „Up – with me, Down – without me”. Защото после следва остров Хорн. Не заради друго :)))



7 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  2. Съжалявам, лилия, но се налагаше вече ...

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм доволен от двата филма.
    Напоследък чувствам глад за качествен филм.

    ОтговорИзтриване
  4. Така е. И аз чувствам глад. Ама нали се сещаш - светът го закъса, та киното... но пък от друга страна творческият процес не може да е в непрекъснат подем, така че... чакаме ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Опитай с този ;)
    Флейм и Цитрон
    http://zamunda.net/details.php?id=237662&hit=1

    ОтговорИзтриване
  6. Много слаб филм на Том Круз и Камерън Диас.Все пак и звездите не светят с еднаква светлина.

    ОтговорИзтриване
  7. Val, захранваш батерията ми за втори път, мерси!
    Нина, а дали Джони Деп и Анджелина Джоли ще се представят и те така в новия, който предстои да видим? Всъщност аз гледам на такъв жанр филми като ... "я, да видим, колко още физични закона отпадат тук..." :))))

    ОтговорИзтриване