28.11.2010 г.

Заек, любов и... ;)

Една бивша колежка се обадила на сестра ми и междудругото я попитала, дали имам проблеми в любовта. Защо? - учудила се сестра ми. - Ами защото пише странни неща във ФБ-а...- отговорила колежката и пак попитала: - Как са с мъжа й, всичко ли е наред?"

Мила моя! Както се казва - благодаря ти за интереса :)  Хубаво е някой да се поинтересува, дали си добре в любовта. Всъщност да си "добре" винаги е било относително. Нали знаеш,  че няма пълно щастие. Дори понякога и баланс няма. Везните притежават способността да се наклоняват силно в едната или в другата посока, не е само равновесието на този свят. Възприемам любовта като сложно, променящо се чувство/състояние, на което е трудно да му хванеш спатиите. Нещо като "сърце глава не пита, то е птичка дяволита", нещо като живота - всичко може да се случи, всичко може да се очаква и не знаеш откъде ще изскочи заекът...  Любовта е цялост, от нея се черпи сила за живот, както от живота - сила за любовта. Пиша за нея с най-голямо удоволствие и виждам, че всички откликват, откриват себе си, ставаме на една вълна, накак си. А що се отнася до мъжа ми, трябва да питаме и него, дали е добре с любовта, че от толкова страсти и неволи, изписани във ФБ, все не успявам да разбера тоя човек как я кара с мен, харесва ли му, иска ли още... От друга страна, откакто се помня все се питам : аз, маамустара, добре ли съм с тая любов или не съм??? И на карти си гледам, и на кафе, и на небето знаци откривам, даже на дивана на ... И все любов ми е в главата. Май не съм добре. Така излезе накрая. Новата година ще покаже. И без друго със сигурност от нея ще изскочи заек, защото е годината на заека. Според китайците. Затова съм си поръчала плюшени зайци за Коледа. В никакъв случай - задушени. И естествено към всеки плюшен заек -старите ми любими неща - любов и златна гривна :)))))

4 коментара:

  1. Тук съм , да попитам само колко да е космат плюша.Гледам че прадпочитанията са за голи зайци ,понякога имат плюшче,ама ...въпрос на момент, като тичат много и им расте плюша.

    ОтговорИзтриване
  2. Лилия,лилияааааааааааа... плюшчето да ти порасне и на теб :)))))

    ОтговорИзтриване
  3. na lilia plushcheto trudno shte i porastne zashtoto tya nyama takova. no si mechtae yavno da ya ogree hahahahaha

    ОтговорИзтриване
  4. Учредява се нова демократична партия за участие в следващите избори.
    Интересуващите се да пратят имейл на адрес:

    novapartia@hotmail.com

    Моля, всички които милеят за съдбата на България и искат да се погрижат за децата си да разпространяват съобщението!

    ОтговорИзтриване