7.11.2010 г.

Дискусия за любовта - от любими филмови моменти :)

5 коментара:

  1. това е повече от хубаво,не бях гледала скоро подобно нещо. много ми харесва идеята за десетте дни хахахаха така можем да откараме ехеее по 10, по 10, за да не се самоубием. уникална дискусия наистина!

    ОтговорИзтриване
  2. това от новата ери ли е??? супер старо ми се струва, въпреки че говорят нещата така, както си ги говорим и ние. като смисъл имам предвид.

    ОтговорИзтриване
  3. Ами филмът е от 1967 г. и се съмнявам, че така се говорят нещата и днес, рядко се обсъжда, според мен, но пък де да знам, може и да не съм права.
    Иначе нови, стари ери, всъщност - нищо ново под слънцето.

    ОтговорИзтриване
  4. tova poslednoto "kolkoto da ne se samoubiyat" mnogo me izkefi hahahaha

    ОтговорИзтриване