23.11.2010 г.

Нечовешко?

Гледах клип с автомобилния пилот Кен Блок, в който той контролира до някаква невъзможна степен автомобила си -

http://vbox7.com/play:937e6ae0
Е, малко ме е срам, че чак сега гледам това, но пък ми хрумна, че ако можехме да овладеем така контрола на неща вътре в нас, а не само извън нас, ако можехме така да се усъвършенстваме, сигурно щяхме...
Или пък не? Кой знае! От друга страна, тоталната липса на контрол може да доведе и до... сепуко. Ако с нещо можеш със сигурност да си направиш сепуко, това са собствените ти две оръжия - вътрешната несигурност и неувереност. Винаги са на пост и в готовност за употреба. Чакат само сигнал.

Случва ми се и на мен от време на време. За радост най-често в области, където пробвам за пръв път. Но съм се убедила, че само миг неувереност и сeпукото ти е в кърпа вързано. Гадничко е, защото си го причиняваш сам и дори да си мислиш, че не си искал да го направиш, всъщност го правиш въз основа на предишни пробиви в самоувереността ти. 
Имам много примери. С мен, с другите. Добрите манипулатори са онези, които умеят да се  възползват от несигурните в себе си, за да постигнат лични цели. Лично за мен по-неприятният момент е, когато губиш нещо, заради несигурност. Казваш нещо неуместно, защото не си уверен в себе си, променяш непрекъснато външния си вид пак, поради тази причина, тръгваш си от някого, пак поради тази причина, губиш позиции някъде, пак заради несигурност...


 Как го прави тоя Кен Блок?!?


2 коментара:

  1. Popadna tochno pri men ;) Snoshti si tragnah a ne iskah da go pravya zashtoto ne biah siguren che she se spravya i posle sajalyavah. veche ne sam siguren dali shte iska da izleze s men

    ОтговорИзтриване
  2. Вътрешната ни потребност да сме сигурни, че всичко ще е ок, проваля намеренията ни доста често. Според мен, не е нужно да мислим за това. Каквото стане :) Ако си искрен, рано или късно, нещата се получават.

    ОтговорИзтриване