24.09.2010 г.

Теория на привличането?

Докато си пия бирата, си мисля, че сме прекалено еднакви. Много си приличаме. Безнадеждно и телепатично. Може и бирата да ме води на тези мисли. Макар че уискито и червеното вино, дори ракията, въпреки че за нея не съм чула, са къде-къде по-напред в класациите за вдъхновител, докато бирата е чисто и просто заигравка с алхокола, респ. с някой орган, но едва ли става въпрос за мозъка :)... 

Така или иначе, пия бира, имам мисли и ако нещо ги свързва, нямам вина.
Ако си направим тест, ще имаме 99 % еднакви отговора и шанса да разбием теорията за вероятността. Защото очакванията ни са еднакви /очакваме се/. И страховете ни са едни и същи /страхуваме се, че ще се загубим/. Е, понякога се заблуждаваме, че единият е по-добър, а другият ... Но тогава другият пази портите. Като зло куче. Иначе колко ли още юмрука щяха да се пробват?
Според теорията за привличането, ние се отблъскваме. И докато си пия бирата, а ти правиш същото /същото е, нали? ;) /, ми хрумна, че така сме се отблъснали, че вече се връщаме, летим с една добра скорост един срещу друг. Аз лично предпочитам вместо един срещу друг, да бъде един към друг, но това е... Не, това не е разлика, това е просто... редакторска страст. Нещо подобно на онова, което правиш, когато в последния момент сменяш посоката, в която да вървим!

7 коментара:

  1. Е, сега увери ли се в моите думи?Това с което аз дойдох при теб? Гледаше ме и си мислеше, какво ли да ме правиш, къде да ме завреш?Като се замислиш -не зодиите, не възпитание или произход, или пък положение в общество.Не е ттова.Друго е - ти го знаеш вече.Това не се мери с нищо земно.Няма и цена.Няма време.Да -към друг .Аз също се паля от всяка минта заедно. Даже си фантазирам, ако сме заедно ,как ще се научим да си казваме някои неща.АМИ НИЕ С МЪЛЧАНИЕТО СЕ СПРАВЯМЕ ПЕРФЕКТНО.Интерено ще е.Дом изтъкан от тишина и чувства.Отсега усещам електричеството вътре.Ще е още от вратата.Мисля си и за това как аз да те изненадвм.Признавам си зсега е само с белички.Ама ти не ми се сърдиш, нали?Малко ме пошляпваш и после ме нацелуваш.Ще се науча да правя това само с мълчание и -ИЗНЕНАДА!.Искам да ти видя лицето -как ще се усмихнеш тихо и срамежливо.Мечтая си... за всичко

    ОтговорИзтриване
  2. Zashto ne vzeme6 da ya rezne6 tazi lilia,a? Mnogo mi idva ve4e, ama mnogo!Da ya otreja az?

    ОтговорИзтриване
  3. Ne se strahuvayte 4e 6e se zagubite. Silata na vrazkata se proveryava i uveli4ava s vremeto. A ot napisanoto stava yasno 4e 6e bude taka.

    ОтговорИзтриване
  4. Vitality, имам си охрана, а? Ако прекали още веднъж, lilia ще бъде изтрита без колебания.
    Ели,от написаното за мен не става ясно, но щом казваш :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Правилата и теорията на привличането отдавна е доказана от вещия майстор в жанра Брет Елис :))
    http://www.pe-bg.com/?cid=3&pid=12195

    ОтговорИзтриване
  6. Vitality,трудно ще резнеш Лилия :)
    И Нервната акула не успя :)

    ОтговорИзтриване
  7. За книжката на Брет Ерис не знаех, пропуснала съм я... А що се отнася до lilia, хайде да не се амбицираме, че ще вземем да успеем :)

    ОтговорИзтриване