15.01.2011 г.

Има и красива ... чалга :))

"... искам нежно да заровиш пръсти във косите ми сега,
искам нежно да докосваш с устни моите сълзи в нощта
искам пак да ме целуваш,
пак сърцето ми да спре
искам те
искам те ... "
Е, вярно, това е стара песен на Анелия, попаднах случайно на нея в един форум. Обаче пък ми беше много приятно да я чуя и се сетих как точно в Новогодишната нощ един приятел се разсърди, че пуснаха няколко поредни фолк изпълнения. Ама наистина се разсърди! Докато аз си танцувах с удоволствие и си пеех даже. Какво толкова й се сърдят на чалгата не мога да разбера!
Има и такава, красива някак си, като самата Анелия в този стар клип... и текстът никак не е зле... 

P.S 
Те и на Стоичков много му се сърдят, обаче аз не успявам да се преструвам чак толкова и много се зарадвах, когато прочетох, че на въпроса "Какви са личните планове на Христо Стоичков за 2011 година" отговаря така: "Лов и риболов".
Кой ли друг би бил толкова точен? 
:)))

1 коментар:

  1. Този текст е хубав , но...аз съм си слон в стъкларски магазин.И като се разпусна-ела та гледай.Получават се материални щети.И после Стоичков бил виновен.Да , да.А за 2011- само отсрел на зайци.

    ОтговорИзтриване