29.12.2010 г.

Ако напиша, че те обичам

Ако някой напише на прозореца на таксито, че ме обича; ако някой напише на стъклото на огледалото, че ме обича; ако навсякъде пише, че този някой ме обича, какво да направя? Какво?
Защото лесно е в класиката:

Ако някой срещне някой 
в цъфналата ръж 
и целуне този някой 
някого веднъж,

то нима ще знае всякой 
де, кога веднъж 
някога целувал някой 
в цъфналата ръж?

Таксито не е ръж, нито е цъфнала, нито огледалото в банята е прекрасно, даже ми се струва, че имаше кафяви точици по него... Не става класика от това. И не е лесно. 
Ако аз напиша на прозореца на таксито, че те обичам; ако аз напиша на огледалото в банята, че те обичам; ако навсякъде напиша, че те обичам, какво ще направиш? Какво?

3 коментара:

  1. е как ще избяга? То и бягането е действие. по-скоро ще се уплаши и .. няма нищо да направи

    ОтговорИзтриване
  2. Не. Бягството е най-лесното действие, по-лесно от бездействието...

    ОтговорИзтриване