5.12.2010 г.

www.vincentcassel.com

Венсан Касел ми хареса за първи път от една фотосесия. После се сетих, че съм го гледала в онзи ужасен филм, където с Моника Белучи (съпругата му в живота) тичаха един след друг, но като в кошмар се разминаваха. Никога не бих го гледала отново. След това се оказа, че играе изнасилвачът във филма с Дженифър Анистън и Клайв Оуен "Derailed" ("Извън релси", 2005 г.),
а Анистън беше казала в интервю, че ако трябва някой да я изнасили, то най-добре да е Венсан Касел... Да! Сега просто попаднах на неговия сайт и съм впечатлена. 

Харесва ми този сайт. Само да не беше толкова много на френски ;) Понякога ми се иска и ние, в България, да направим... Ето такава снимка, примерно - 

2 коментара:

  1. Ние в България сме правили и успешни снимки, фотографите ни са печелили награди, но се случва рядко за съжаление. Защото у нас не се поощряват талантливите хора, а за мизерните пари да не отваряме дума.

    ОтговорИзтриване
  2. иван-войводата7 декември 2010 г. в 21:45

    В България може и да нямаме много добри фотоси,но изнасилвачи дал Господ!И те никога не изглеждат така,защото са пълни боклуци и комплексари.За това един ден жените ще мечтаят да ги изнасили истински мъж!

    ОтговорИзтриване