3.08.2010 г.

Този влак за Бургас...

... е тъй бавен!
И сънуваш дъждовните плажове, чадърите, голите рамене, коктейлите, в които проблясват лунни вълнички, тъмни, черни. Сигурно не издържам повече. Сещам се какво ли не. 
Ето сега, в три следобед, когато, както казва Маргарита Петкова, е неприлично рано, аз бленувам море и пясъци. И спасители?????
А, не! За тях, ако може малко по-късно, моля!
Ако може, но не може. Явно. Силата на лятото. Или на хормона, както казва мой много близък.
Та един спасител може да те спаси от доста неща, така като се замислям. Първо - да те спаси от комплекси. Спасителите не са придирчиви и за сметка на това са щедри на комплименти :) Второ - спасяват те от жегата, понеже всичко на плажа е тяхно, даже студените душове, на които са специалисти! Трето - спасяват те от необходимостта да се криеш, докато се преобличаш. Един веднъж ми предложи да ми държи кърпа отпред, докато аз си преобръщам горнището... Четвърто - спасяват те съвсем реално от натрапчивата мисъл за секс. Просто го правят! И пето, но не последно по важност - спасяват те от удавяне. Не дай си, Боже!
:)))

P.S Влакът е на Христо Фотев, ако сме забравили...

11 коментара:

  1. Веднага те уреждам с персонален спасител, Поли, - познавам един сваляч, заради когото смених мястото на плажуване. Само кажи. :Р

    ОтговорИзтриване
  2. ееее, какъв е този! да смениш чак мястото... пък и ако трябва да съм честна, май по-добре да не е персонален! :)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Тъй де! Това да внимаваш какво си пожелаваш не са празви приказки. :)

    В интерес на истината, спасителчетата са симпатяги, които не се занимата с глупости и си гледат работата и нищо друго. Ама всяко стадо си има и мърша. :)

    ОтговорИзтриване
  4. оф, днеска нещо не се справям с клавишите :)

    ОтговорИзтриване
  5. в интерес на истината вече на никого не му е до глупости, защото му е до пари, поне аз така мисля

    ОтговорИзтриване
  6. Не стааааааава въпрос за пари, а за лято, за море и малко за спасители ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Желания,копнежи!Спасителя е млад и загорял,не като остарелите цинични мъже!?Интересна аналогия в женската природа.

    ОтговорИзтриване
  8. Както пише и на табелата, Иван, или си на собствен риск, или си на ... спасител. Това е положението! А за остарелите цинични мъже нямам какво да добавя, женската природа е силна в избора млад-стар ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Замисли се,мъжествен,с посребяла коса и набола брада,както в онази реклама на нес кафе.Женската интуиция търси партньора и винаги има риск!

    ОтговорИзтриване
  10. абе де да знам... освен моята интуиция да е различна :)))))

    ОтговорИзтриване
  11. Днес съм сънлив,и ми се иска да съм на плажа,да поплувам в студената и все още неразбита от вълните вода.Това определено би ме тонизирало и разсънило.А след това да си заровя колената в топлия пясък.Обичам плажовете,там няма лъжа и измама,там няма дрехи и фондютен.Само плажния тен придава завършеност на красивия женски силует.

    ОтговорИзтриване