25.04.2010 г.

Горките ние - таргетите...

Преди две години пишех за едно "рекламно" списание и гледах на света през очите на рекламосъздатели, рекламодатели и... таргети :) Беше интересно.

Обаче нали сега следя "Стъклен дом", та се изкуших да не спирам звука и да не превключвам по време на рекламния блок, един от няколкото, които прекъсват филма. Установих, че за две години положението на таргетите никак не се е подобрило, а най-голямата обида на жената продължава да идва от рекламите. И най-вече от рекламите на прахове за пране, препарати разни и други подобни домакински нещица, чието пробутване винаги става за сметка на горката, нещастна женица. Не знам защо продължават да я показват като кръгъл идиот, чийто единствен шанс за широка усмивка е някое петно!
Освен това разбрах какво точно означава новото предупредително изречение "във филма /предаването има продуктово позициониране". Означава, че ще последва некадърен диалог около демонстративно набутан пред камерата продукт, който би трябвало да ни направи впечатление...
Всъщност онзи ден в магазина разбрах и защо купихме нова марка сок. Защото в часа по английски госпожата яла сладолед, но предишния път пила такъв сок и на детето му се приискало да опита... (!?!)
Ха! Нова форма на продуктово позициониране!

Няма коментари:

Публикуване на коментар