25.06.2010 г.

Червеният ми сърф

Онази нощ сънувах, че стоя пред магазин за уиндсърф. Гледам ги и си представям как ще поря вълните на морето. Избирам какъв да си купя...
Някои са доста по-големи, но на цвят са два - сини и червени. Мисля си, че продавачът ще ми предложи червен. Защото очевидно е, че съм разделила всичко на две, обременена съм, така да се каже, възпитана съм явно дискриминационно - деля на червено и синьо, на мъже и жени, на принцове и просяци... Ох, не е лесно да го осъзнаеш на сън! И точно, докато съм се размислила за очакването си за сърф с червени платна, продавачът протяга ръка и казва: "Ето този е за вас!" Поглеждам  го и  какво виждам?!
Сърфът е с десен като футболната топка на световното! Ха!
На сутринта ми тръгна на смях.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар