31.05.2010 г.

Цигари

Чудя се защо се влага толкова енергия за приказки, агитации, флаери, стикери, проекти и пр. борба против тютюнопушенето!?!

Световната конспирация вероятно има нещо предвид, но започна да ми писва цялата тази агитация, хабенето на думи, изказването на всеки, абсолютно на всеки по темата, въвличането на хората в някакви дискусии и чувства за вина, в спорове, които изсмукват силите.
Според една теория, която поддържа и Н.Рьорих, дори мислите, които се появяват в съзнанието ни, е добре да се научим да контролираме и да пускаме през сито. Някои мисли само с появата си омърсяват мисловното пространство и са като тиня на пътя ни. Не става въпрос само за позитивното мислене и за онези гадни, лоши мисли, от които искаме да се отървем. Става впърос и за най-обикновени мисли, за мисъл например от рода на тази - "Ами аз сега защо пуша? Прогресивните, модерни, съвременни хора не пушат, а аз какъв съм изостанал!"

7 коментара:

  1. Е, има и варианта " пуша, защото ми харесва":)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Да, ама ще останалт ли такива смелчаци, дето да си го признаят...

    ОтговорИзтриване
  3. А има и вариант "разкарайте се!". :) Тъкмо сега но написах на един, да видим дали ще го одобри. :Р

    ОтговорИзтриване
  4. Фрог, одобри ли го? Щото ако го е одобрил, има шанс да останат и непромити мозъци :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Одобри го бързичко, трябва да му го призная. Ама я гледай какви ги надрънка в публикацията си. И си останах единствен коментар. :))

    Добро утро, момичета! Приятен ден :)

    ОтговорИзтриване
  6. видях, но защо не му написа, че тютюнът е полезен, а глупакът винаги е от другата страна - по презумпция :))))

    ОтговорИзтриване
  7. Защото ми омръзнаха - изписаха се купища мнения и разяснения, вкл. и от толерантни непушачи, и пак е същата. Няма да се разправям повече.

    ОтговорИзтриване