11.06.2012 г.

Жега

Прекалено е горещо за писане. Имаше една надежда по-рано вечерта, но от облаците излезе дъжд само колкото да свали прахта. Как ли са писали истинските като Хемингуей? Мен ме отказа първата горещина! Две изречения все пак -
Докато гледах вчера Испания-Италия, съвсем загубих надежда за българския футбол! Струва ми се на огромно разстояние... Май на всички ни липсваха такива мачове! И любимият ми Касияс! Докато гледах гонката с колите във финала на "Стъклен дом", се обнадеждих и възрадвах за бъдещето на екшън сцените в бг киното! Добре им се получи! Тъкмо бях започнала да очаквам дране на живо месо в едър план и хоп!- изненада! Малко ако се ореже психото и се наблегне на екшъна...
Лесно е отстрани, но пък някои пишат и в жегите, така че...

Няма коментари:

Публикуване на коментар