30.03.2014 г.

Чернови

Като се плъзнах надолу из този блог и открих неизтрити чернови. Писано нещо, което не е стигнало до т.нар "публикуване" тогава или прочетено, е звучало кофти. Малко са, защото никак не съм деликатна и трия веднага. Не, когато не ми се струва достатъчно добро, а когато ми се струва ужасно глупаво и безполезно. Да си добър е трудно, но да си глупав и безполезен е трагично. Тези оставени изречения, вероятно не са предизвикали спонтанния ми порив да ги унищожа

... един диск с филми на Чарли Чаплин съм го изправила така, че когато погледна напред, да го виждам. Не просто диска, а снимката на Чаплин върху обложката. Чаплин е разбрал колко е важно за всеки човек да запази достойнството си, да се изтупа и да сложи бомбето отново на главата си...

... сривовете са пропадане в ада. Спускаш се сам, със сълзите, с болките, с гнева, с умората, с мъчното, което се е задържало някъде и сега изтича с теб... Развъртял си бурмичката, даже може да са ти пробили дупка, от която да шуртиш... Сривовете те приравняват със земята...

... имам изострена чувствителност към хората напоследък.Ядосват ме!...

... Гал Сасон, спомням си, беше предложил в една от книгите си за моделиране на съдбата, да напишем на един лист 5 приятели, които да не са от близкия семеен кръг, но с които редовно контактуваме, и срещу всеки от тях да напишем качествата, които харесваме и тези, които не харесваме. И така, накрая, сме щели да видим себе си. Онова, с което привличаме другите, което е хубавото у нас и онова, което трябва да отстраним или смекчим, дразнещото, заради което, всъщност, сме се срещнали с тези хора и това е урокът, който те имали да ни предадат.
Та така. След като през последните дни доброволно повиших  успеваемостта на другите да ми въздействат, по препоръката на Гал Сасон, астролога, кабалиста, космическия навигатор...седнах да моделирам съдбата си. И с голяма мъка докарах петте приятели...

... не харесвам видимата превъзбуда, дръзката неопитност, жени, които не правят комплименти на жени и мъже, които не правят комплименти на жени...






Няма коментари:

Публикуване на коментар