23.12.2013 г.

Изневяра за 5 лева

Търсех си книга в книжарницата. Продавачката - момиче на около 20-25 години, се оказа супер забавна. Започнахаме да коментираме книгите наред, като обикновено ги плюехме, кой знае защо. Тя предлагаше нещо по-софт за празниците - любовна история, примерно, но аз прочитах на гръба зловещата всъщност случка и отказвах книгата. После тя ми разказваше как се мъчела преди години с Хари Потър и накрая разбрала, че филмът й бил напълно достатъчен. Взех нещо от Мери Хигинс Кларк, но тя каза, че сега не й е моментът за такова четиво - "Нека първо приключа с по-леките версии..." Стана така, че не се знаеше кой купува и кой предлага.
- Вижте, посочи ми тя, Амели Нютомб.
- Да, знам - казах аз - четох нещо от нея преди време. Това дали става?
- Амиии, май е подобна. Аз- казва  тя - на Калин Терзийски, който харесах от българските, вече спрях да чета. След първата, всичките са му еднакви. Вече ми е ясен
- Е, нали и пари трябва да се изкарват - отвърнах и се засмях.
Супер готина продавачка. Създаде ми настроение.
- Ние с вас, казах й по едно време, така можем да избираме два дена. Ще трябва все пак нещо да си взема. - И изведнъж виждам заглавие от рода на "Война и мир с женската изневяра". - Освен да взема тази за женската изневяра?
- Аааа - възкликва момичето, - по-добре вземете "Мъжката изневяра" и без това е намалена!
- Намалена ли е? - смея се аз.
- Дааа, на 5 лв. Мъжката изневяра вече е 5 лв...





Няма коментари:

Публикуване на коментар