30.01.2012 г.

Майката на хапчето

Единственото хапче за спешна контрацепция на българския пазар е escapelle и струва 30 лв. 30 лв.хапчето! "Майката" на хапчето се оказва същата фирма, която преди години продаваше постинор на цена за една доза - 10 лв. Вече постинор няма, но по-страшното е, че няма нищо друго.
Интересно ми става, когато се възмутя от това едноличие и двуличие на пазара и тази цена от 30 лв., да чуя апостроф от рода : "А бебе по-добре ли е"?
Много мразя някой да решава вместо мен дали и кога ми е добре! Много мразя цитати за ценността на човешкия живот и безценността да имаш бебе върху рекламни картончета за спешна контрацепция до 72-я час! Много мразя цена от 30 лв. за едно хапче, понеже иначе ще имаш бебе! И много мразя да съм в 21 век само на теория, а на практика да съм в 18!
После ми говорят за хейтъри! Какви хейтъри? Това е адекватна реакция спрямо безумност на ситуацията!

Няма коментари:

Публикуване на коментар