8.06.2011 г.

Преждевременните еякулации на мен и Бегбеде

Фредерик Бегбеде е все още младият писател-французин, който твърди, че любовта трае три години и с това някак си ми става близък и който май беше в България, но аз не съм абсолютно сигурна, понеже у нас взеха да идват много и започнах да ги забравям поимено.
Чета първия му роман "Мемоари на един откачен младеж", писан през 1990 г., и откривам, че на всеки две или три страници се мъдри по една сентенция. Като тази, например:  
"Животът ми е поредица от преждевременни еякулации; никога не ми се е отдавало да сподавя поривите на жизненост в себе си."
Да! 

2 коментара:

  1. А-а-а, това е супер! Тоя тип е велик!!! Идва в България, да. Много добър писател, много умен мъж! Луда съм по него!!! Дай ми я тази книга, не съм я чела, pls.

    ОтговорИзтриване
  2. надут е този бегбеде.в интернет е пълно с негови цитати. ама пише и вярно

    ОтговорИзтриване