9.08.2011 г.

Топ 10 на личните ми причини за нервност

1. Излъчвам твърде много топлина.
2. Очакванията ми (изключително нелогично!) продължават да растат, въпреки, че шансът им да се сбъднат продължава да намалява.
3. Желанието ми да съм здраво стъпила на земята е много по-слабо от желанието ми наистина да изпитвам такова желание.
4. Осезаемо и почти непрекъснато усещане на  №3.
5. Изпращам противоречиви сигнали към небето - мечтите ми си противоречат!
6. Спохождането на мисълта, че един репортаж по телевизията може да предизвика опашки на гишетата, задръствания на магистралите и прочие слабоумни постъпки, издаващи малоумно население.
7. Близки срещи с част от самото малоумно население, като например много от жените зад гишетата и зад щандовете, както и в някои институции, които полагат неимоверно старание да проличи колко са прости.
8. Не мога да си отговоря на въпроса от къде идват и къде отиват после всичките тия дрехи???!!!???
9. Липсата на някого (естествено, че не на предпоследно място по важност!). Продължаващата липса на някого - още повече!
10. Съотношението между парите, които са ми в наличност и онези, които трябва да са в наличност. И актуалния фалит на Щатите, може би несъзнателно ме изнервя...

Хахаха!
Това не е причина, а следствие :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар